A lot of bad feelings

Publicerat den: 2008-11-06 Klockan: 12:41:07 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Dålig känsla över det, och dålig känsla över det. Jag tror inte på det ett dugg.. över huvudtaget. Not gonna work. Så det så. Men kanske är det så att torsdagar ger mig dålig magkänsla???

Idag slutade vi tiiiiiidigt, sköööönt. Foto A kursen är slut så på mina torsdagar kommer jag spendera tid i skolan mellan 10:00 och 11:40. Det är nice. Nu ska jag rosta 2 mackor och göra i ordning ett stort glas oboy! Pusssssshajjjdooo
Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: oj tack så mycket tjejen :D

2008-11-06 @ 15:06:43
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Sofia

hihi vad gör du tovelooo?=)

2008-11-06 @ 17:44:02
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0