Woho, thanks mum!

Publicerat den: 2008-05-24 Klockan: 13:36:33 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår lekte jag som sagt med Sofia hela dagen och kvällen, mysi :) Båda var typ hur slö som helst så vi latade oss mest, mohi ;p Blev hämtad av Rickard runt 12 men kom inte hem förns 3, och jag var så trööött! La mig vid halv 4 i morse och blev väckt 11, yey. Följde med mamma och bror in till stan och fick frukost på rutiga duken, mumma! Sedan var vi och kikade runt i lite affärer och min mamma var hemskt generös idag (mer än vanligt!). Fick 2 brottarlinnen, ett vitt och ett svart, sen fick jag en jättesöt bh! Dessutom fick jag påfyllning på mobilen så nu har jag gratis sms, tack mammmmmmi!
Ikväll ska jag till Fia och bara ta det lugnt, käka godis och chips och se på tv/film, skönt. Nästa helg är det tivoli så laddar litt inför det! ;)

Nu ska jag slänga mig i duschen och käka nått, är hungrig igen, huh. Sen ska jag ringa min lilla loppa och säga att han måste komma hem så jag får pussa på honom! Men vi hörs senare, pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0