Valborg 2008

Publicerat den: 2008-05-01 Klockan: 13:03:10 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Jaha, hur var eran valborg nu då? Min var rätt okej, till en början ;p Var på bondsjön hos Robin och grillade good mat, festade lite med människorna dära. Sedan så skulle vi vandra vidare till någon annan fest, som också låg på bondsjön. När vi väl kom dit så gick vi in (och var välkomna), sedan gick jag utanför och snackade med några, sedan fick jag inte komma in igen. Så jag och Adam drog ner mot stan, och träffade Basse och några på jensenvägen. Där slutade det också med att jag, Adam och Basse fick fortsätta gå för att dom andra fick skjuts.. När vi hade kommit till dollar store så kom Johan och hans kompisar i en bil och höll oss sällskap en stund, sen drog dom och vi fortsatte gå ner mot stan.. Väl nere så träffade jag några jag kände så stod och surrade med dom lite, innan jag träffade Johan igen som jag då var med, han försökte desperat fixa skjuts åt mig hem för jag höll på att frysa ihjäl efter ha stått ute från 11.. Och skjutsen kom typ 20 över 3, yey. Men aja, väl hemma så var det jäkligt skönt att lägga sig i sängen och prata med Johan tills man somnade, det var nog seriöst höjdpunkten på kvällen.

Jag hoppas ni hade en mer lyckad valborg, hej så länge!
Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha, lät fan inte som en bra valborg ;p

2008-05-01 @ 19:52:10
URL: http://sannaekstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0