Tabort bloggen kanske?

Publicerat den: 2008-05-28 Klockan: 21:21:42 Kategori: Allmänt Kommentarer: (3)
Idag hade jag bara sån lust att tabort bloggen, känner mig nästan tvingad att skriva i den ibland, bara för att. Men jag tror jag ändrat mig lite nu.. Fast tror inte det är någon som kommer sakna den förutom jag, haha ;p Aja, vi får seee!

Idag hade jag en helt vanlig skoldag, gick väl bra. Gick ner på stan en snabbis och köpte en parfym och ett par solglasögon, najs ja. Sedan åkte jag buss till sundsvall för att träffa Anneli och gå på stan med henne :) Träffade Victor också så jag bytte några ord med honom ^^ Jag och Anneli köpte iallafall presenter till Zandra, hope you like it! Tog sedan bussen hem vid 5 och när jag kom till stan igen så for jag direkt och red Zhai, gick sådär halvbra. Bättre än förra gången iallafall.

Aja, nu ska jag slänga mig i duschen, stinker hästbajs ♥ Wanna smell?
Kommentarer
Postat av: Victor

Vadå jag ja?

2008-05-28 @ 22:07:46
URL: http://wikke.blogg.se
Postat av: sanna

mongis, ingen vill lukta på hästbajs ;/ bara hästar luktar nog äckligt :)

2008-05-28 @ 23:42:21
URL: http://sannaekstroem.blogg.se
Postat av: Sofia

du ska inte ta bort bloggen alls=) vad ska jag då läsa?=)

2008-05-29 @ 16:48:44
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0