Operation: BLONDIN

Publicerat den: 2008-05-16 Klockan: 14:19:58 Kategori: Allmänt Kommentarer: (3)
Idag var vi som sagt och traskade i skogen, muy trevligt. Tog typ en kvart sen for vi tillbaka till skolan igen, åt lunch och sen "labbade" vi littlitt.. Gick ganska snabbt det också så vi slutade strax efter 11, for med Johan och Benny hem till Benny då tills min buss gick vid 12.

Nu har mamsi och jag varit på stan och letat ett silver schampo åt mig, och vi fann ett på Salong Ulrica. Hon hade 3 olika sorter, en som man blir jätteblond av, en lite mindre blond och en ännu mindre blondis. Gissa vilken jag tog (???). Den man blir jätteblond av såklart! Men ska ta det lite piano så jag inte får grått hår, hade inte varit så roligt neppp! Men NU ska jag se mitt förbannade Greys avsnitt som jag inte fick se igår för Johan, elaking! PUSS
Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Spännande :) Hoppas håret blir bra

2008-05-16 @ 14:20:40
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Lycka till med schampoot inte det lättaste att hitta det
bästa
som är anpassat för just sitt egna hår ;)

ha en fin fredag mvh J

2008-05-16 @ 14:31:45
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: sibel

ha en underbar fredag :)

2008-05-16 @ 14:44:45
URL: http://www.sibeeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0