I'm screwd!

Publicerat den: 2008-05-05 Klockan: 16:21:28 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
I övermorgon har vi nationellt prov i matte A, kommer gå åt.. det kommer gå dåligt, det känner jag på mig ;/ Men jag har ju blivit godkänd på proven vi haft under året så egentligen borde jag klara mig från att bli underkänd även om jag får ig på nationella, aight? Aja, orkar inte tänka på matematik just nu!
Kom hem från skolan för ett tag sen och har precis tryckt i mig 3 mackor.. skulle kunna få i mig säkert 3 till. Ikväll ska jag rida och idag är det dressyr som står på schemat tror jag, hopppas jag får någon intressant polle ;)
Har varit dålig med bloggningen i helgen, i knooow.. Men jag har bara inte orkat. Valborgen har jag ju redan dragit upp, men vad gjorde jag resten utav helgen? Hm, jag var med Johan ganska mycket och myste med honom, sedan var jag med Anton och Linus :) Igår fick jag ett telefonsamtal av min kära pojkvän halv 9 på morgonen, och tro mig när jag säger att det är första gången under vårat förhållande som Johan ringt mig så tidigt.. ;O Aja, iallafall så lät det som att han och hans kompisar var på lyset.. HALV 9 PÅ EN SÖNDAGMORGON! Normalt. Vid 10 tiden ringde han igen och bad mig komma hem till mamma (sov hos papi i helgen) så jag klev upp och cyklade ner.. för att sedan gå och lägga mig igen med Johan.. Gah. Men min helg var trevlig ändå, avslutade den med en god middag hemma hos farmor, sedan återvände jag hem där Johan låg och sov fortfarande..

Nu ska jag gå och göra mig eeen macka till, vi hörs puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0