Good evening ;>

Publicerat den: 2008-05-22 Klockan: 21:21:17 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Ikväll lekte jag med Anton, sen kom Rickard och Niklas bort och spelade basket.
Sen kom även Dallas och Tobbe och joinade oss medan vi drack coola, göttmos!
Sitter jag och frrryser efter cyklingturen.. Kom hem och ge mig värme Älskling!!

Väntar just nu på att ett Greys avsnitt ska bli klart, S04E15 är jag på nu, nirrrååå? Imorgon har jag vanlig skoldag = jobbigt. Har nog inte haft en "vanlig" skoldag den här veckan, var sjuk måndag och tisdag förutom att jag gjorde redovisningen på eftermiddan. Sen igår så slutade jag över 2 timmar tidigare, och idag hade vi drygt 20 minuters lektion. Och det bästa av allt är att det är 3 veckor kvar i skolan och drygt 14 riktiga skoldagar, wohoo livin' the dream!
Efter att jag sett klart Greys avsnittet som precis blev klart ska jag ringa och säga godnatt till Johan, så att jag kan sova lugnt :) Hoppas ni haft en bra torsdag, min var som sagt helt okej!

Puss på dig älskling!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0