Förbannat då..

Publicerat den: 2008-05-05 Klockan: 22:20:09 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag lyckades jag spilla ut ett oboyglas över mitt tangentbord = aldrig mer dricka något i närheten av datorn. Iallafall så la mellanslagsknappen i princip av, så jag har tagit ett annat tangentbord som låg liggandes, tur jag haar! Ska beställa ett nytt tangentbord snart.. då jag känner för att slösa pengar på det = inte just nu. Tänkte köpa ett med platta tangenter som det är på bärbara, jag har lättare för att skriva på sånna ^^
Så, vad har alla gjort ikväll? Själv har jag umgåts med Rickard, och sen Anton också :) Var riktigt längesen jag var med Rickard faktiskt.. så det var inte fy skam :) Och nu ska jag lägga mig och se ett avsnitt av Andra Avenyn... BELIEVE IT OR NOT! Har inget Greys avsnitt på datorn som jag inte sett, men det fixar sig till imorgon! ;) Hoppas ni haft en kanonishdag iallafall, pussss ♥

Också kan jag ju tillägga att jag har världens finaste pojkvän som jag vet älskar mig suuupermycket! ;) Puss på dig älskling!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0