Dynamit nitroclycerin baby!

Publicerat den: 2008-05-27 Klockan: 17:02:13 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Hahaha, jag sitter och lyssnar på Peaches. Det ger mig tivoli-känslor till 1000! Jag har faktiskt sett dom live för flera år sen, hehee ;p I helgen ska jag ha så jääääkla kul, wohooo!!
Igår blev det ingen uppdatering.. och inte i förrgår heller = jag har skaffat mig ett liv!! (not). Men jag var med Johan båda dagarna och då sitter varken han eller jag vid datorn någonting. Men i.. hm, söndags så grillade jag och Johan, sjukt gott det vaar! Sen igår så.. då bakade vi tårta! Som jag skulle ha med till teorin dock men det fanns en bit kvar åt älsklingen när jag kom hem igen :) Vad gjorde vi mer då.. vi var utomhus och tog det lugnt bara, så skönt i det fina vädret! Sen blev det läggdags och sedan skola :) Idag ska jag bara softa.. planera litt! Vad ska ni göra idag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0