Design: egna länkar

Publicerat den: 2008-05-05 Klockan: 22:27:29 Kategori: Kommentarer: (3)
Fick en fråga av en tjej som undrade hur jag fick dit länkarna jag har under min header.. enklast är väl att visa i ett inlägg ifall fler skulle få för sig att fråga :) Malin, såhär gör du:

<a href="html adressen">länknamnet</a>&nbsp;

Här är en av mina länkar, som ett exempel :
<a href="http://www.toveanderson.pixbox.se">Pixbox</a>&nbsp;

Jag vet inte vad "&nbsp;" står för riktigt, men jag har flera länkar efter varandra och emellan koderna står detta. Jag är inte säker om ens detta behövs, ni får prova :)

Sen vart ni vill ha den är väl upp till er själva, prova er fram!
Kommentarer
Postat av: Malin

hihi tack ;)

2008-05-05 @ 23:08:54
URL: http://malinsfina.blogg.se
Postat av: Robin Sjödin

  Står för Mellanslag =)

2008-05-08 @ 12:01:21
Postat av: Natalie

Vart ska man klistra in länkarna om man vill ha dom under headern då? :)

2008-08-17 @ 20:11:48
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0