Städmaistro

Publicerat den: 2008-03-02 Klockan: 17:20:42 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag är fan bäst på att städa, jag kommer bli världens främsta städerska <3

Vaknade mellan 2- halv 3 någon gång.. Sov riktigt länge idag, och la mig inte så sent heller. Har plockat undan här lite hos Johan och nu sitter jag bara hära och gör jävlat ingenting ;>
Ska väl hem om någon timma eller så, men jag har ju lika tråkigt dära som hära ändåså.

Igår var jag med Sofia och softttade hemma hos henne, när melodifestivalen började så kom Ylva förbi och joinade vårt softande. Jag och Sofia var även bort till Ylva och hämtade biljetter tills på onsdag, blir nog riktigt kul det dära! :D Sen medan vi såg på tv så tyckte jag att jag såg någonting krypa över Sofias bröst och jag trodde det var damm först, när jag sedan såg att det var en spindel sa sa jag "Sofia du har en spindel på bröstet!!!!!!" Sen skrek Sofia så hela huset fick tinitus och på en ½ sekund stod hon 3 meter bort från soffan i bara mjukisbyxor.. Så snabb har hon nog aldrig varit på att klä av sig, hahaha.

Aja, det var min lilla lördagskväll :) Får se vad som händer senare idag, nååågon måste väl vara ledig, moha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0