Sprängd inombords

Publicerat den: 2008-03-19 Klockan: 23:16:39 Kategori: Kommentarer: (1)
Ibland blir jag bara så himla less. Inte på något specielt, bara less över huvudtaget, känner aldrig ni så? Kommer säkert låta som världens emokid men inte så det är menat, vill bara skriva av mig lite.. Ibland känns det som att de närstående ställer sig längre bort liksom, som om de inte vill ha med en att göra längre. Men jag överdriver nog, men när man inte sovit bra på 2 veckor så blir man väldigt grinig och tycker synd om sig själv, men jag försöker att inte göra det. Då får man liksom höra bakom en egens rygg att man är en surjävel och sen att ingen pratar med en, men HALLÅ?! Alla är sura ibland, inse fakta. Men vissa människor går mig på nerverna något så fruktansvärt, de tror att de är störst bäst och vackrast och står över alla andra, kan slänga ut en skitig kommentar när de egentligen är dom själva som förtjänar den och sedan tro att ingen tar åt sig. Sånt stör mig. Jag kan säkert göra något sådant jag med men jag försöker verkligen tänka mig för eftersom jag själv hatar när andra gör så mot mig eller mina vänner. Jag hatar personer med dålig attityd. Okej, alla snackar skit, så är det i den här stan. Men handlar det om ens egna vänner så håll det för er själva, ingen är perfekt, okkkkej?! Jag är van att ta skit, så jag kan stå emot rätt bra, men det packas liksom som i en stor väska sen ska man gå runt och bära på den, och tillslut så orkar man inte.

Så, nu har jag klagat klart. Jag nämnde inga namn men kanske är det någon eller några som kommer på sig själva? Även om jag inte ens talat åt just dom, men alla beter sig som skithögar ibland, including me.
Kommentarer
Postat av: AMMELITO

jag känner igen mig till 100%! Du har helt rätt tovelito

2008-03-20 @ 13:56:00
URL: http://amandavava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0