Shooba ;>

Publicerat den: 2008-03-08 Klockan: 23:34:36 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Hallooo.. Tråkigt slut på lovet, sitter hemma en lördag kväll. Men det är trots allt ganska skönt. Idag har jag städat oc dammsugat mitt rum samt varit med Jasmine en stund.. Fick världens damputbrott på brudjäveln (som hon tyckte var skitkul, finns inspelat - kul). Efter det så har jag inte gjort så mycket, kollat på film med min älskade mami ♥ Blir nog en tidig kväll ikväll, jobbigt sen när skolan börjar och jag måste kliva upp 7.. Imorgon måste jag verkligen börja plugga, har inte gjort det ännu.. Men det är så svårt att komma igång med religionen, så sjukt mycket som ska in i huvudet, tre hela religioner!!

Men nu ska jag gå ner och fortsätta se film med mamsen, hörs imorgon eller så :) tjarrrå
Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

de alltid skönt å vara hemma tycker jag, själv har jag haft danstävling enda tills för en timma sen, är helt slut. :D ha en fin kväll!

2008-03-08 @ 23:42:26
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: emma

fin blogg design

2008-03-08 @ 23:44:36
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0