Operation: smala ben 2

Publicerat den: 2008-03-07 Klockan: 12:34:08 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag blir den första dagen i mitt nya liv. Ska klä på mig sen bär det av på en rapp promenad. Återkommer med hur min lilla runda var! ;) Hoppas att ni andra som sa att ni också behövde detta verkligen tar tag i det! :)
________________________________________________________________________________

Jösses
vad lovet har gått fort.. Redan fredag och på måndag börjar skolan igen, och jag måste börja plugga snart.. Har gjort klar historian men har en hel del religion som ska in i mitt huvud :/ Sen måste jag börja med datakunskapen också, vill ha bra betyg där så jag inte spolar bort mitt vg.. :)

Menmen.. Just nu sitter jag här med frukost framför ögonen, gjorde 2 fina frukostmackor men jag orkade bara 1, jobbigt.. Får verkligen inte i mig den, huh. Jaja, nu ska jag inte skriva en massa strunt, njut av er fredag säger jag bara :) Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0