Lägenhet..

Publicerat den: 2008-03-13 Klockan: 21:25:15 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Åh.. Ibland blir jag bara så grymt sugen att flytta och skaffa eget. Att bo och ta hand om mig själv helt och hållet. Och jag vet att jag klarar av det! Där kan faktiskt ingen säga något annat, till och med min egen mor vet om att jag skulle klara mig fint. Det blir att jag sitter och kollar på olika lägenheter i stan och liksom.. ahh, jag vill flytta, nu. Jag menar, min mamma flyttade när hon var 17, och jag fyller faktiskt 17 i år.. Varför skulle inte jag kunna flytta? Nog skulle jag vilja komma hem någon gång då och då, det är klart. Nu på sistone har jag i princip bott hemma hos Johan, gjort mat, diskat, och allt sånt tjaffs som man är tvungen att göra och det är väl inga problem? Bodde nästan hela lovet i lägenheten även fast Johan inte ens var hemma. Klart det krävs ork och nog kan det vara jobbigt, men det klarar jag sådetså. Men det lär väl dröja ett bra tag till innan det blir seriöst, mina päron vill att jag går ut gymnasiet först, not gonna happen mom & dad.

Jaha, vad har jag gjort idag då? Gick i skolan mellan 10-12 idag, hade "friluftsdag" i bowlinghallen, haha. Gick faktiskt riktigt bra, jämfört med den gången jag spelade i piteå. Och Sanna, jag skulle vilja säga att jag hade otur när vi 4 spelade, idag så var det den riktiga Tove som var ute på banan, get it? ;) Jaja, det var faktiskt riktigt kul! :) Kanske man ska samla ihop ett gäng och fara och bowla någon helgdag framöver ^^,
När jag kom hem från skolan så var jag med Marris och Cilla, vi bakade maränger som blev totalt misslyckade. Vi skyller på Marris ugn, för allt vi bakat hemma hos henne har blivit katastrof... Jaja, var ett tag sen jag var med dom små plupparna så var trevligt att spendera torsdagen med dom :)

Nu ska jag gå ner och göra mig lite fika och sen sätta mig för att en sista gång gå igenom historian så jag är riktigt föreredd imorgon. Sen blir det till att ringa älsklingen och fråga ifall han inte har lust att ta en sväng på stan med mig. Vi har ett år på lördag och jag vet inte riktigt vad jag ska ge honom så han måste ge mig lite smakprov, hihi :) Men nu ska jag kila, PUSS & GODNATT
Kommentarer
Postat av: Sanna

då har du ju ett problem om du ska flytta hemifrån, att du inte kan tvätta? ;) hehe..

& det med bowlingen tror jag inte på. du får komma upp till piteå & visa att du är kungen i bowling innan jag tror dig ;)

2008-03-14 @ 15:35:28
URL: http://sannaekstroem.blogg.se
Postat av: Anonym

snygg blogg du har! :)
ha en bra dag!

2008-03-16 @ 18:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0