I'm a JUMPER!

Publicerat den: 2008-03-27 Klockan: 11:35:11 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
image194Igår såg jag Jumper, i min ensamhet, men he gick bra ändå! ;) Men.. tror ni jag såg klart den? NÄSTAN!! Somnade då det var ungefär 20 minuter kvar, gah.. Men jag tycker att filmen var bra och därför ska jag se klart slutet nu, ska bara hämta frukost först! ;) Så.. var ska ni göra idag? Själv måste jag in på stan igen för att gå på arbetsförmedlingen och söka sommarjobb, blä. Sen ska jag även lämna tillbaka ett par skor på h&m, om det nu går.. För kvittot är borta ;/ Men skorna sitter ihop med sån där grej och prislappen är kvar så kanske jag får pengarna tillbaka, vore bra för jag hittade en söt "väst" på h&m igår som jag vill ha och la undan, och den kostar lika mycket som skorna gjorde :) Men som sagt, vi får väl se om jag lyckas för kan jag inte lämna tillbaka sen så blir jag utan väst också, är panki ;( Aja, nu ska jag fixa frukost, ha en kanondag, tjillevippen! ♥
Kommentarer
Postat av: sofia

den är tufff :D

2008-03-27 @ 12:49:26
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0