HELLO

Publicerat den: 2008-03-12 Klockan: 14:27:45 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har varit riktigt usel på att blogga de senaste dagarna, men jag har i princip bott hos Johan ;p Och hans dator är inte riktigt kry så han håller på att meka med den för fullt.. Var inte i skolan igår, och inte idag heller. Somnade runt 4 i morse och mådde skitkasst när jag vaknade så jag kände inte att jag orkade gå dit.. Så nu blir det till att ta hem matteboken och jobba stenhårt så jag inte halkar efter. Och just det.. Religionsprovet gick sådär men jag hoppas verkligen att jag får godkänt, har ingen lust alls att måsta göra om det, så nu håller jag tummarna! Tog mig en promenad igår också, måste ju hålla igång med mina små powerwalks, right? ;) Så det blev liten runda i regnet igår..
Skulle ta 2 bussen hem idag men slapp för att mamma sa att hon kunde hämta mig, skönt. Men jag gick iallafall ner mot stan för att jag skulle köpa en ny stav till tungan, kortare alltså. Vet inte om jag har 16 eller 18 mm, men nu köpte jag iallafall 12 mm så får se om den passar, annars får jag väl i värsta fall köpa en ny ;p Får se om jag vågar byta den själv eller om jag låter Johan göra det (kanske mer riskabelt?!) Men han är en sån som är duktig på lite av varje, så han kanske är hur smidig som helst! ;)

Kom hem för en stund sen och har precis tryckt i mig en liten bulle, får se vad som händer ikväll, antingen så tar jag det bara lugnt hemma eller så ska jag vara med Johan. Men jag hoppas ni haft en bra vecka hittils så hörs vi, hejsi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0