Hallå!

Publicerat den: 2008-03-03 Klockan: 11:49:38 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår var jag med Jasmine och Mimmi, vi tog en fettarmiddag på mcdonalds, muuuuumma! Men innan vi gick dit så var vi in på hemköp och köpte godis, sen när vi gick ut ur affärn så kom vi på att vi glömt en film vid godishyllorna som jag skulle lämna tillbaka på videoteket. Så vi gick tillbaka men då hade de stängt så vi kom inte in (!!) Men när det kom några som skulle ut ur affären så smet vi in och en kärring skrek : DET ÄR STÄNGT!! Jag sa; ja, jag vet men jag ska hämta en film jag glömde! Jag har precis varit och handlat. Hon skriker igen: DET ÄR STÄNGT HALLÅ!! Jag: JA MEN JAG SKA HÄMTA EN FILMJÄVEL! JAG VET ATT DET ÄR STÄNGT! Hahah, jag har som sagt ganska kort stubin. När vi sedan kom hem till Jasmine så kollade vi på någon skum film som hette typ.. Jesus, Joey and Mary (?).. Men vi såg aldrig klart den, den var så jobbig..
Dom följde mig hem runt halv 12, hem till lägenheten då. La mig strax efter 1 och somnade ganska snabbt :)

I natt har jag sovit sååå gott, har haft världens underbaraste dröm, hihi :) Vaknade ganska tidigt idag, runt 10, så jag klev upp och sprang runt och plockade ihop mina saker, sen for jag hem med mamma runt 11 tiden :) Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska till stallet ikväll iallafall och hoppa! :)

Nu ska jag gå ner och slänga i mig något mataktigt, hörs senare! :)
MISS MY BOY!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0