Godmorgon!

Publicerat den: 2008-03-06 Klockan: 12:21:42 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har precis vaknat och jag jäääkligt ont i min axel, har som legat på den hela natten på något konstigt sätt ;( Jaja, det går väl över alldeles strax. I natt fick jag sms av älsklingen vid 5 tiden sen låg vi och smsade i drygt en timma.. haha, känns så fjantigt men.. vadå! Saknar man honom så gör man, och om det inte går att prata i telefon pga. att andra i lägenheten sover så får man väl skicka sms, aaiiiiight? ;) Jaja, saknar honom bara mer och mer för varje dag som går!! Vill att han ska komma hem nu! :)

Ska göra mig lite frukost nu sen ska jag försöka ta mig hem till älandsbro. Har knappt varit hemma nu på lovet ;S Men det har kännts bättre att vara hemma hos Johan så jag kan gå runt och sniffa på hans saker (och sno hans deo som jag alltid gör.. haha). Nä men hörrni, nu blir det frukost, kan blogga senare idag eller ikväll någon gång :) Ha en bra torsdag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0