FILMEXPERTER SE HIT!

Publicerat den: 2008-03-26 Klockan: 23:50:31 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Hej alla filmnarkomaner! Ni ska nu få hjälpa mig att göra ett litet filmval :) Jag har 3 filmer, och kommer bara orka se en (om ens det) så jag tänkte, om någon där ute har sett dessa tre kanske han/hon kan tipsa om vilken jag borde se? :) Filmerna jag har att välja mellan är: Supercross (med Channing Tatum från Step Up, grrh) , Jumper (som går på bio nu) och No country for old men (hört om den bara). Så.. vilken ska jag se?! COME ON! :)
Kommentarer
Postat av: Sandra

Aa det blir det för mig med dom var faktiskt väldigt söta :D

2008-03-27 @ 00:16:28
URL: http://sessah.blogg.se
Postat av: idis

jag såg jumper i förrgår, dålig! se no country for old men, det skulle jag ha gjort!

2008-03-27 @ 09:56:49
URL: http://idunl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0