Bra start på veckan

Publicerat den: 2008-03-17 Klockan: 11:42:29 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Började första skoldagen efter helgen med att försova mig, eller ja.. både mig och Johan. Det har som blivit min plikt att se till så vi kommer i tid ;p Vaknade som vanligt av väckaren och snoozade typ 20 minuter, sen skulle jag ha klivit upp, vilket jag inte gjorde. Istället somnade jag om och vaknade när Johans telefon ringde 10 över 8, och tur var väl det annars hade vi förmodligen sovit till eftermiddagen.. Jaja, tog oss bara 10 minuter att göra oss klara och sedan gå till skolan, ganska duktigt gjort! Men hädanefter ska jag lägga mig innan 11 på kvällen.

Har datakunskapsprov idag, klockan 1 tror jag det börjar. Har repeterat lite nu och jag hoppas att det går bra. Efter skolan ska jag hem och sova, är så jäkla trött alltså... Sedan ikväll blir det ett ridpass! Men nu ska jag kika igenom datapapprerna en gång till, vi hörs ikväll!

Måste bara säga att jag haft en hur mysig helg som helst med min älskling, du är bäst! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0