Blondiz

Publicerat den: 2008-03-04 Klockan: 16:44:24 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Sov hos Johanna i natt, när vi vaknade så gjorde vi i ordning frukost sedan gick vi ner på stan och lämnade in hennes dumma bajstelefon som gått sönder lite här och var. Sen tog vi bussen hem och bakade kladdkakaaaa! Tala om att den blev kladdig, typ ungefär som själva smeten är innan man slänger in den i ugnen..
Mamma hämtade mig vid 3, vi for ner på stan och hon köpte sig en.. nä, tre mascaror ;S Och jag köpte hårfärg så ska blondera håret nån gång.. Vill göra det NU men törs inte själv och mamma orkar väl inte.. Ska på fest i sundsvall imorgon så kan ju vara kul att ha det gjort tills dess!

Ska äta om ett tag sen ska jag in till stan igen och vara med Sofia, sen blir det väl till att sova i lägenheten och imorgon ska jag väl träffa Jasmine and so ooooon. Senare på kvällen blir det sundsvall som gäller, blir nog riktigt kul det :) Nu ska jag ner och smöra för mamma och fråga hur jag ska göra med håret, ha en bra kväll!

Saknar att få pussa på dig älskling :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0