Allra sista inlägget

Publicerat den: 2008-03-19 Klockan: 23:16:54 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
..innan vi åker imorgon. Blev lite struligt nu ikväll så det slutade med att Johan är i stan och jag är hos mamma när vi båda egentligen skulle vara hos pappa, menmen! ;) Johan tar 8 bussen hit då om han nu inte får skjuts, också åker vi till pappa så fort han anlänt här ;D Skulle tro att vi avgår från älandsbro vid lunchtid, och det tar ca. 4-5 timmar att åka bil till borga så är väl framme lagomt till middagstid :)
Har precis duschat och packat klart mina grejor, samt plockat ihop lite åt Johan som han hade kvar här hemma hos mig. Ska ta mig lite fika innan jag ska sova, ska försöka lägga mig i tid ikväll.. Eller egentligen borde jag ju sova jättelite i natt, så jag kan sova i bilen påväg upp till Borga? ^^ Ajja! Och just det, mamma och min lillebror åker till Tjeckien imorgon (without me..) på hockeycup, blir säkert skoj för dom små pojkarna ;) Håller tummarna för brorsan även om jag väldigt ofta önskar att han inte fanns. Men nuuu ska jag göra lite gofika, ha det så bra så hörs vi på måndag!
Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas ni får det myyysigt :) hälsa märe

2008-03-20 @ 20:53:33
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: Liis

glad påsk =)

2008-03-21 @ 15:32:08
URL: http://liisp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0