Var ligger landet..

Publicerat den: 2008-06-04 Klockan: 21:21:27 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..där man böjer bananerna? Är det samma land där dom bor, indianerna?
Har fått den där låten på hjärnan alltså.. Tala om årets tivolifestlåt, spelades fan hela tiden ;p

Iallafall så har jag för ett tag sen kommit hem från stallet, jag har så bajsigt ont i arslet alltså! Håller tummarna nu så att jag slipper träningsverk imorgon.. ^^ Provade hoppa små cavalleti och travhinder för första gången, han verkar lite sprallig Zhaien :) Har inte orkat pallra mig in i duschen än heller, så luktar väl litt hästbajs ♥ Men inte gör de nå ;D Har inte ens käkat middag.. kanske borde göra det.. jobbigt att laga mat bara. Någon som känner sig manad att kocka litt? :D
Imorgon har jag bara idrott, sen ska man ner på stan och kolla på sjöslaget, där alla treor byggt sin egen båt som skall i vattnet, får väl se hur duktiga dom varit med bygget! ;) Men nu ska jag ta mig nå käk sen ska jag ringa Johan. Vi hörs imorgon! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0