"Utmaning" / lista

Publicerat den: 2008-06-18 Klockan: 23:19:23 Kategori: Kommentarer: (1)
Nämn 9 saker som inte så många vet om dig:

1. Jag är 25 % finsk! Okej, det visste nog alla dock..
2. Jag hatar asiater (ta det inte personligt, är rädd för er)
3. Jag lider av tvångstankar typ dygnet runt, fett jobbigt
4. Jag har inte tränat fysiskt på över 1 år = sämst kondis
5. Jag har cellskräck, ibland, om jag inte kan röra benen
6. Jag älskar rockabilly musik, riktig raggarbilsmusik!
7. Jag har en man (inte Johan), han heter Anneli ;]
8. Jag är ständigt hungrig, har typ en bottenlös magsäck
9. Jag.. eh.. älskar blodpudding! Haha, yummi..!


Nämn 6 saker du  verkligen vill göra:

1. Bo och jobba utomlands i något år och njuta av livet
2. Se Rise Against live på någon konsert..
3. Börja träna ordentligt och få världens bästa kondition!
4. Bo i ett flott, nyrenoverat hur.. faaaandu vad nice.
5. Köpa en chihuahuavalp!!! Paris Hilton wannabe 4-life
6. Ta studenten fort som attan, nuuuuuu tack!!


Nämn 3 saker du ångrar att du gjort:

1. Hm.. ångrar att jag inte tog vara på barndomen, haha ^^
2. Kommer inte på nått.. Ångrar att jag.. klippte av mig mitt långa hår
3. Sen ångrar jag att.. jag slutade rida, eller hade uppehåll i 2 år


Nu när du sett och/eller läst denna lista är det din plikt att fylla i den du med!
Kommentarer
Postat av: Anneli

haha klart jag är din man;)

2008-06-19 @ 23:38:35
URL: http://aannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0