Upp och hoppa!

Publicerat den: 2008-06-28 Klockan: 09:08:46 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Gick och la mig 10 igår, fattar ni, TIO! Var dock jäkligt svårt att somna, när jag väl gjorde det så vaknade jag igen efter 10 minuter som gjorde att jag inte ens märkt att jag sovit. Låg och smsade med Pirre ett tag sen ringde han och Johan och höll mig vaken ytterligare en timma till, doh. Sista gången jag kollade på klockan så stod det 02.48. Förhoppningsvis somnade jag då också.. Men trots min usla sömn så var jag pigg när jag vaknade ^^ Ska snart fara iväg och jobba litt, så vi hörs senar så får ni en daglig uppdatering, pussar ;)
Kommentarer
Postat av: Junitjej

Wow, vilken fin blogg du har!!

2008-06-28 @ 09:12:06
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0