Under omständigheterna..

Publicerat den: 2008-06-24 Klockan: 15:17:29 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..så är jag nu tillbaka! Jag har inte ids blogga någonting över helgen och så för att Pierre och Jimmy har varit i Härnösand på besök, så jag har lagt min dyrbara tid på dom istället för bloggen :) Ni får ursäkta! Iallafall - de kom upp i onsdags runt 1 tiden medan jag jobbade ute på smitingen, när jag slutat så for jag till Martin där hela gänget var.. Johan, Pierre, Jimmy och Martin. Gaaah det var ett halvår sedan jag såg Pierre och Jimmy sist! Inte nu då.. hehe ;p De där alkolistgänget har i princip druckit varenda dag sen de kom på onsdagen.

På fredagen så var det ju midsommar och den firades ute i häggdånger hos Martins föräldrar. De flesta drog senare inpå kvällen och då var det jag, Pirre, Jimmy, Martin och Martins syrra mfl. Jag, Pirre och Jimmy bestämde oss då får att slå igång bastun och sätta oss en stund och snacka lite skit.. Sen så.. ja, tog jag och Pierre en promenad in till stan.. 1 mil vandrandes efter e4an, vilket tog oss ca. 2 ½ timma. Pierre började gnälla efter att vi hade gått i 2 ½ minut men nog klarade vi oss till stan ändå ;) Fick sedan ett telefonsamtal från min hemtelefon, lite konstigt tyckte jag eftersom jag visste att ingen var hemma ;p Men det visade sig att Johan hade fixat skjuts på något vänster ut till mig i tron om att jag skulle vara hemma och sova redan.. Så jag och Pirre tog taxi hem till mig från stan så Johan inte behövde sova ensam hemma hos mig. Det var min midsommar det ;p Hur var eran?
Resten av dagarna har jag mest varit med Johan, han sov här fre-tis vilket var mysigt. På söndagen så bestämde vi oss för att ta med grabbarna i stan på ett litet äventyr.. haha. Johan fick någon fix-ideé att vi skulle sova utomhus vid en sjö där vi kunde fiska och så.. Men he blidde itt nå slaggning dära utan John fick hämta oss när klockan var 12 eller 1.. minns inte riktigt ;p

Idag for killarna hem till piteå igen och tog med sig Johan också.. Men som tur är så ska han bara stanna några dagar för att fylla i tatueringen, träffa sin mamma och så.. :) Hoppningsvis så åker vi båda upp i juli under pdol, måste fixa cash först! ;) Men skulle vara grymt kul alltså.. :) Men nu orkar jag fan inte skriva nå mera.. har jävlat skrivkramp i fingrarna och hungrig är jag också.. Vaknade för en halvtimma sen så nu ska jag äta frukost!

Att avsluta med: Det var så jäääkla kul att ni kom ner och hälsade på, inte sista gången hoppas jag :) Sen vill jag säga GRATTIS igen till Linnéa som fyller 17 år! Ringde just och grattade men.. en gång till för väl itt nå! :D Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0