Tvångstankelista..

Publicerat den: 2008-06-26 Klockan: 20:02:45 Kategori: Kommentarer: (0)

För alla som har pojk/flickvän - svara ärligt på dessa frågor.

Ni måste göra det här!


- Älskar du din pojkvän?: - ja, väldigt mycket också
- Träffas du och din pojkvän ofta?: - jadå, lagom ofta!
- Kan du prata om allt med din pojkvän?: - ja, det är klart
- Skulle du kunna dö för din pojkvän?: - ja
- Anser du att du alltid finns där för din pojkvän?: - jag hoppas det
- Kan din pojkvän göra dig glad?: - ja, det kan han minsann!
- Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?: - 1 år & ca. 4 mån.
- Är din pojkvän snygg?: - ja & inte nog med det, världens underbaraste!
- När träffades du och din pojkvän sist?: - i tisdags när vi for till hans buss mot piteå
- När ska du och din pojkvän träffas nästa gång?: - så fort han kommer hem!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0