Regn och åska

Publicerat den: 2008-06-08 Klockan: 22:40:33 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Från strålande sol till bullrande åska och spöregn, det var lite otippat faktiskt! Regnet fick oss att låta bli badandet, så det får bli en annan dag! :) Istället har jag planerat med 3 herrar, nämligen Martin Pierre och Jimmy. Pierre och Jimmy kommer och hälsar på den 18e om allt går enligt planerna, ska bli kul som bara faaaen att träffa dom igen :) Det var dryga 6 månader sedan jag träffade dom så att.. Aja, hoppas verkligen det inte kommer något i vägen :)
Ska nog gå och lägga mig snart, börjar 8 imorgon. Har egentligen ingenting att göra i skolan men det är ändå bra med närvaro ;p Plus att jag kan göra engelska arbetet då så att det är klart. På tisdag har jag bara idrott och på onsdag blir det som en avslutning på mitt pluggande, har historia redovisning då och det är väl det enda jobbiga denna vecka. Sedan på torsdag så är tar 3orna studenten och på fredag är det skolavslutning! :)

Men nu ska jag lägga mig och sova, vi hörs imorgon :) Pussar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0