One day off!

Publicerat den: 2008-06-30 Klockan: 23:30:16 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Imorgon är jag ledig, tjohooooooo sova jättelänge mmmm!! Ikväll har jag varit med Fia och Jennie och skrattat sjukt mycket åt sjukt tråkiga saker, helt sjukt vare! Imorgon ska jag gå på stan med Jennie och Fia för nu har jag fått studiebidraget = SLÖSA!! Näe, ska vara sparsam.. försöka iaf!
Vissa förstår jag mig inte på.. killar alltså! Johan gnäller alltid x10 på att jag pratar tyst så när jag ringde ikväll tänkte jag på att prata tydligt och då gnällde han över att jag skrek i telefon! Aldrig kan man vara nöjd!

Idag på jobbet så hade vi inte så mycket att göra idag heller, hade skip-bo tunering, jag kom sist typ båda gångerna, YES!! Fast i första omgången så avbröts allt genom att jag råkade säga att komungubben kom.. = PANIKEN!! Vi hade tydligen fått skäll av honom last week för att vi softade på jobbet. Men nu ska jag.. softa litt innan jag lägger mig, är skit trött och bläää! Till er andra som jobbar imorgon önskar jag en lugn arbetsdag! Hälsar till min chef också, (smöra litt!) Men vi hörs imorgon, hejpa!



Sådär skönt kommer jag sova!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Om det finns någon som surrar tyst så är det johan, man får ju spänna öronen för att höra vad han säger ibland ;p

2008-07-01 @ 12:18:35
URL: http://sannaekstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0