Ny, tråkig design!

Publicerat den: 2008-06-02 Klockan: 16:17:02 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Äntligen har jag orkat ta min an bloggdesignen.. blev en tråkig enkel design den här gången, får se när jag lessnar.

Idag har jag haft en vanlig dag i skolan, tråkkk. Skönt att jag fick skjuts hem av mamma istället för att ta bussen hem iallafall. Kanon väder idag också, så underbaaaart! Dock måste jag börja lite med historiaredovisningen.. tänkte att om jag blir klar med den så kan jag sätta igång med allt annat, smart va? hehh!
Vad ska ni göra denna soliga dag förresten? Jag ska iväg och rida ikväll sen kanske plocka upp Johan på vägen hem och mysa med honom lite innan vi somnar. Kanske att man orkar se en film ;p

Nu ska jag ner och ta mig en goood ost och skink toast, för det blev jag jättesugen på. Vi hörs senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0