Mmmm.. SOL!

Publicerat den: 2008-06-08 Klockan: 13:58:57 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Kanonish väder idag också, härligthärligt! Kul att jag sov bort halva dagen bara.. Har precis käkat frukost och legat ute i solen litt, men har en gnutta ont i huvudet så gick in igen. Igår var jag med Fia och Samantha hemma hos Fialotta, sedan mötte vi några grabs och Åsa i stadsparken innan det bar av ner mot stan :) Gick in på hamnkrogen och där träffade jag mamma, haha. Fick en liten matpeng av henne strax därefter så jag och Fia stack och käkade på mini, daaaligt gott! Åkte sedan taxi med mamma hem runt halv 2.

Idag ska jag börja med historian, tänkte hinna göra klart den också så att det är gjort. Sedan så ska jag finslipa lite på fotoboken så är den klar också, skönt! Då är det bara Cinderella (Cindrella?) som återstår, dryggelito.. Aja, ska plugga så gott jag kan idag, så.. Vi hörs ikväll, possssar!

Johan ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0