Jag vill gråta

Publicerat den: 2008-06-28 Klockan: 23:34:51 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag vill gråta stora floder utan att ha någon som helst anledning. Jag vill inte vara ledsen för något, bara glad och lycklig. Har som kommit på att det är mycket man vill och inte vill som man inte kan få - hängde ni med på det? :p Iallafall, dit jag ville komma var att.. jag vill slippa vara bekymrad så att varje gång man råkar börja gråta så kommer man då på efter en stund att det finns inget att vara ledsen över. Men det finns det alltid.

Nä, usch vad deppig jag låter nu. Det är inte så illa som det låter, hehe. Har precis pratat med Johan på telefon innan jag nu ska lägga mig för att sova. Det är ett måste. Hoppas ni haft en trevlig lördag och så.. min var helt okej, softade med Fia och Matte mfl. Känns dock som att det är onsdag eller torsdag bara för att jag jobbar i helgen, blä.. Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon - puss och kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0