Hello schoolmates

Publicerat den: 2008-06-04 Klockan: 11:07:53 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Helloo, blev lite tunnt med inlägg igår. Iallafall så var jag med Johan och vad gjorde vi då.. vi lagade jättegod maffig mat, synd bara att jag fick ont i magen och orkade hälften ;p Sedan så.. hm, tog vi oss ett bad innan vi gick och la oss faktiskt, länge sen jag badade badkar! Sedan så hade jag fixat en film, Freedom Writers, som vi la oss och kollade på innan vi somnade. Dock hann jag se en halvtimma utav filmen sen kunde inte mina ögon hålla sig öppna längre, ovanligt. Ska nog se klart den ikväll för den verkade faktiskt riktigt bra.
Sitter i skolan nu och har precis käkat lunch - potatitsgratäng och skinka bjöds det på. Har 1 lektion kvar, dock är den 2 ½ timme lång men skönt ändå ;p Vad ska alla göra idag då tro? Själv ska jag hem en stund efter skolan sen ska jag iväg till stallet och rida Zhai :) Hoppas det går lika bra idag! Men nu ska jag nog börja med min lilla fotobok, vi hörs kanske senare idag. Tjarrå!

image241

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi, mys, kom och sola med mig ist (A)

2008-06-04 @ 11:22:48
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0