Godmorgon :)

Publicerat den: 2008-06-27 Klockan: 09:07:17 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag vill jag ha bra väder så att det går fort att jobba idag. Ju mer folk desto mer finns det att göra för att fördriva dessa 5 timmar. Skönt att börja kl 10 idag så att jag får sluta 15 istället för 17.. :) Efter att jag jobbat och käkat middag ska jag vara med Marris och mysa med henne, jaaaa! Sen vill jag bara säga: JA SANNA!! Jag vill komma upp till er nunununuu!! Så, nu var det sagt! Nu skall jag borsta tänderna sen ge mig iväg till jobbet, puss och kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0