Dumma Anneli!

Publicerat den: 2008-06-04 Klockan: 16:44:27 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Anneli är dum! Zandra och Linda också för den delen! Dom tänker sticka till bulgarien en vecka nu, orättvist!!! Aja hoppas att ni får bra väder ändå...verkligen..! NÄRÅ, ni får ha det så bra era stjärtgossar :D

Har precis slängt i mig en mmmacka och druckit ett glas oboy, ska börja med min dumma historia snart.. har inte orkat ännu.. Sedan ska jag iväg till stallet och hoppla litt polle ;) Sedan ikväll ska jag se klart Freedom Writers. Jag tror att jag rekomenderar den, tror, eftersom jag inte sett klart den ;p HEHE. Nu ska jag.. vet inte.. softa! Vi hörs ikväll eller imorgon, pussar.
Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag är inte dum :) men du är söt

2008-06-04 @ 17:04:40
URL: http://aannelii.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag är inte dum :) men du är söt

2008-06-04 @ 17:05:17
URL: http://aannelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0