Blåsväder & krig!

Publicerat den: 2008-06-25 Klockan: 21:33:01 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Halloj, här hemma är det riktigt blåsväder och har pågått 2 dagar nu typ.. Men det sägs ska bli bra väder imorgon så håller tummarna för det :) Jobbigt var det att somna igårkväll också.. har inte sovit ensam på ett par dagar nu så kändes himla tomt utan Johan.. Aja, han kommer hem om några dagar så! :) Sååå.. vad jag har haft för mig idag då..? Jo, jag har jobbat mellan 12-17, fick gå lite tidigare för att det knappt var nå folk ute på smitingen idag.. Sedan for jag direkt till stallet och tog hand om Zhai samt red ute i paddocken (stavas det så?). Det gick sådär.. Small i princip hela tiden för det är paintball krig ute i vangsta.. Fattar inte hur man kan lägga ett paintball krig där det kryllar av hästar! Gah.. blir galen. Pratade med Ingrid också om tävlingarna i september och hon tyckte det var jättekul att jag ville tävla igen, så det kändes ju bra :) Hoppas bara på att jag kan få tävla Saleta.. just nu är hon redan tjingad av 2 andra tjejer :( Men isåfall får det bli Harald! :) Blev kvar i stallet ganska länge.. har ändå inget vettigt för mig här hemma och när Johan är i piteå kunde jag väl lika gärna fördriva lite tid i stallet ^^ For därifrån när klockan var nästan 9 tror jag.

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem från jobbet, hon ringde just och sa att hon köpt med sig mat från mcdonalds.. YUMMI! Det är jag som är miss fattyfatty.. ^^ Men det var nog allt jag hade att skriva, vi hörs sen :) Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0