Bal & regn, återigen.

Publicerat den: 2008-06-10 Klockan: 19:53:31 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Ikväll har landgrens nior bal på logen, synd bara att de hade sån otur med vädret. Men som tur i oturen så hade regnet ett litet uppehåll medan de befann sig ute för att bli fotograferade av alla som var där och kollade :) Mer tur än vad jag hade när vi hade bal, spöregn och alla stod med sina paraplyer.. Jaja, old times! ;) Håller just nu på med att fixa middag åt mig själv, kött och pommes.. mmm! Måste läsa in lite historia till imorgon också.. har som sagt redovisning, muntligt ;/ Håll tummarna för mig imorgonbitti är ni snälla, känns som att jag behöver det!

Sååå.. nu närmar sig sommarlovet också!! Vad ska alla göra? (När jag ställer frågor i bloggen så vill ni så får ni själklart svara även om jag inte vet vilka ni är ;) ) Själv ska jag jobba de 3 första veckorna, sen chilla! Umgås med kompisar och Johan I guess! Men nu ska jag ta fram historiaskiten och försöka banka in lite i mitt huvud, vi hörs sen! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0