Tisdag 15 Juli

Publicerat den: 2008-07-15 Klockan: 11:36:46 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Mmm, dagarna börjar närma sig! Snart är det den 18e och vad händer dååååå? - Piteå! Längtar efter mina små söta pitebuddies och Johan - väldigt mycket.

Jaja, vad händer idag då måntro? Det verkar vara hyffsat väder ute så ska nog lägga mig i solen och bara må. Sedan ikväll ska jag se "so you think you can dance" med Jennie, blir najsss det! Jag har börjat lyssna på en asssssbra sångerska också, Amy Macdonald.. hennes skiva går på reklam twentyfourseven så jag var tvungen att tanka albumet och hon är jättebjaaaa! Lyssna på "This is the life" - KUNGGGGGGG med flera g:n! :)

Och just det.. varför ska vissa saker vara så jäkla svåra att förstå? Är det så svårt att förstå att man är älskad av någon så fruktansvärt mycket? Varför kan man inte förstå det? Snälla du.. öppna dina ögon!

Maybe you want her maybe you need her
Maybe you had her maybe you lost her to another..

Nu ska jag gå ner och äta frukost sen lägga mig i solen, vi hörs senare! Pussar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0