Tillägnad JESPER

Publicerat den: 2008-07-10 Klockan: 01:14:35 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Lyssnade nyss på 2 låtar som en gammal klasskompis (Jesper Thörnberg) skrivit. (Han spelar och sjunger också låtarna). HAN ÄR GRYM! Jag kommer ihåg när vi gick i 7an eller 8an, (3 år sen???) då han skickade en låt som heter Stacy's mum, jag tyckte han var skitbraaaa och insåg redan då att han kommer bli AWESOME!! Och vad blev han inte???? Wohooooo dåligt stolt man blir över dig skitunge! :D Vill ni lyssna så klicka här.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, ska se om Johan är vaken först bara så jag kan störa han lite innan jag somnar, hörs imorgon, Tjohooooo!
Kommentarer
Postat av: sofia

Han är grym!

2008-07-10 @ 20:22:52
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0