Oplanerad fest

Publicerat den: 2008-07-16 Klockan: 13:34:19 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår var jag med Jennie som sagt, vid 10 tiden for vi till Patrik i norrstig där det var fest för Malin som fyllt 18 år :) promenerade hem vid 4 tiden och kom hem strax efter det. Gick och la mig direkt jag kom hem och vaknade jävlat halv 9.. mådde piss och fick ligga inne på toan ett tag i tron om att jag skulle spy. Men de blev inget mer med det, gick in i mitt rum igen och springer till papperskorgen där jag på ren svenska spyyyyyyyyyr. MUMS! Tyckte det var lite konstigt, när jag dricker blir jag aldrig dålig dagen efter men igår drack jag inte ens, ööööh. Eller smakade, heh.

Just nu har jag inte så mycket för mig, blir nog hemma och tar det lugnt idag. Imorgon ska jag börja packa också far jag till piteå på fredag! LYCKAN!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0