Mitt minnesvärda liv!

Publicerat den: 2008-07-18 Klockan: 10:56:09 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Jag har ett så braaaaaaa liv har jag kommit på! Har alltid haft världens finaste vänner och en underbar pojkvän gör ju inte saken värre! Kollade på en massa bilder sedan högstadiet och så.. kika lite nedan:



Skolavslutning i nian, mina bästa tjejer & jag !



Katja, Johanna & jag :)



My cuties at Elin, grillning med största delen av klassen



Den tiden då alla utom Jennan var brunett, haha. Söt hon är på hörnet va?



Malin min malin & jag kockar vid spisen ;)



Anders & Oscar tog mig och Fia på en båttur förra sommaren :)



Hade inte så mycket val än att tvätta för hand när vi jobbade på lustholmen.. :p



Absolut mest minnesvärda kvällen i mitt liv! Träffade baby där första gången :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0