Hemma igen :)

Publicerat den: 2008-07-14 Klockan: 17:08:53 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)

Kom hem idag runt 3 tiden, for direkt hem från Marris och sedan så tog det inte lång tid innan jag hamnade hemma hos Jennie. Vi ska snart gå ner på mcdonalds så att jag får äta är så förbannat hungrig så det känns som magen ska vändas utochin..

Ikväll får vi se vad som händer, kanske far iväg och badar men blev lite frusen nu så får se hur det blir med den saken ;) Just nu står Jennie i duschen och drygar sig och jag fördriver tid här vid datorn, men nu ska jag spela spel på king.com, vi hörs sen! Puss

Johan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0