Ett stycke tråkig

Publicerat den: 2008-07-02 Klockan: 22:41:34 Kategori: Shopping Kommentarer: (0)
Det här blir ett tråkigt inlägg.. eller inteee!! Närå, har bara glömt bort att skriva att jag faktiskt var i birsta med Jennie igår, köpte mig ett par skitsnygga lite för små skor (smart drag) och en skön kofta. Varför jag nu köpte ett par skor som var lite trånga var för att det bara fanns strl. 37 och 39, och jag har 38.. 39orna var sjuuuukt stora så det fick bli 37orna, var liksom tvungen att ha skorna, heh. Skorna liknar dom här, lite lägre klack och lite bredare, annars så!

Idag har jag jobbat mellan 9-14, sedan gick jag en tripp på stan och la undan en tröja som jag hoppas på att få av mamma imorgon då vi ska gå på stan efter att jag jobbat ;) hehheehhe. Men nu ska jag sova, puss och godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0