Blixt & dunder

Publicerat den: 2008-07-27 Klockan: 23:29:53 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Från att vara strålande sol till att börja spöregna, åska och blixtra.. ja jag säger då det, haha. Jag och min bror hade tänkt stappla klart veden nu ikväll då inte solen låg på, men hade som ingen lust när det blev sånt oväder. Så det får bli imorgon, eller någon annan dag, brorsan fyller år imorgon såååå blir väl hemma hela dagen och äter tårta ;) Sen på tisdag eller onsdag så åker jag till sthlm och hälsar på pappa och ulla i båten. Blir nog till att shoppa lite och gå på grönan tror jag :) Men ska inte slösa allt för mycket, har inte råd med sådant lyx ;/
Sååå vad ska man sysselsätta sig med i natt då? Förutom att hoppas på att Johan kommer och sover med mig så jag slipper sova själv, så tråååkigt.. Kom hit baaaabe! Aja, nu ska jag spela spel på king.com, helt klart bäst efter Johan. Hörs imorgon om inte annat, pussar!
Kommentarer
Postat av: jennie

ojojoj tove du vet att du aldrig kommer komma ifrån king.com!!! kommer ta över ditt liv!! kolla bara på mig.....

2008-07-28 @ 13:04:37
URL: http://svartmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0