Amen godmorgon!

Publicerat den: 2008-07-25 Klockan: 10:19:27 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Amen! Uppe med tuppen idag och det är Johans fel. Börjar vrålsms halv 10 på morgonen idiot!! :( Brukar aldrig kunna somna om så blev inge av med det idag heller. Men Johan kom hit med bussen runt 10 tiden och då fick jag pussa på honom litt.. fast nu har han somnat, yey. Ska gå ner och ta fram frukost och sen lägga mig ute i solen i fleeera timmar, fett bra väder!! Sen ikväll blir det grillfest hos Fia, trevligt! :) Frukost nu, later homies!
Kommentarer
Postat av: Victor

Jasså? ;) haha

2008-07-26 @ 01:54:34
URL: http://wikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0