Tennis..

Publicerat den: 2008-01-29 Klockan: 12:53:34 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..är trots allt ganska svårt i början, men kul! :) Spelade litegrann på idrotten idag sedan så spelades det lite badminton ^^
Angående datorn jag skrev om igår så är det osäkert om det blir den, hade kollat på en annan tidigare som Johan anser vara mycket bättre. Men den är slut i sundsvall så jag kanske ska be min moster köpa en i Stockholm och sedan skicka den hit. Annars så kanske den finns i nån stad som pappa kommer fara iväg och jobba i, han åker omkring lite överallt i Sverige så :)
Har precis gjort klart historiaarbetet med mina små väninnor, känns sköönt. Nu blir det till att plugga järnet när man kommer hem.
Nu ska jag iväg på ett möte, men jag bloggar ikväll :) Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0