SömnLÖS

Publicerat den: 2008-01-07 Klockan: 19:17:07 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
I natt sov jag.. ingenting. Det gick verkligen inte! Jag försökte redan vid 11 men det visade sig vara fullständigt omöjligt, så jag och Johan slog på en film och det brukar ju få mig trött i vanliga fall, men inte igårkväll.. La mig sedan i sängen och klockan hade hunnit blivit halv 3, låg där, vände och vred mig och var pigg som en jäkla lärka. Älsklingen kom och kliade på min rygg, min mage, i ansiktet bara för att få mig att somna, gullhjärta! Han kom sedan och la sig vid 4 och även han var pigg, så ja.. Vi låg vaken tills min väckare ringde halv 7, KUL! Tjurade sönder ett tag då eftersom Johan var ledig, men pallrade sedan iväg till skolan. Har varit grymt trött hela dagen så jag sjukanmälde mig efter lunch, hade ändå bara 1 lektion kvar. Så jag gick hem till Johan och la mig i sängen - somnade bums. Men Johan kom och väckte mig då och då och sa att jag måste vara vaken så jag kan sova ikväll, han har väl rätt antar jag. Men båda två var så sjukt trötta så när han la sig bredvid mig så somnade båda påengång. Mamma kom och hämtade mig strax efter 5, så jag åt middag och nu sitter jag här och ska strax fara iväg till stallet och rida. Sen när jag kommer hem så blir det sängen FORT SOM BARA DEN!! Längtar efter min säng mer än vad du kan föreställa dig.
Jaja, ska sticka iväg nu och jag bloggar nog inte mer ikväll, men imorgon ska jag ha sovit ut och kan blogga hur mycket som helst då ;) Kramar *
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0