Sjusovare

Publicerat den: 2008-01-05 Klockan: 20:05:58 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Igår så for ju Johan och Krille hem till mig och lånade vårat garage, och jag blev så otålig här hemma hos Johan så mamma fick komma och hämta mig och skjutsa hem mig igen, haha. Så när Johan och Krille var klara med bilen så såg vi på film och så innan Krille for hem. Jag och Johan såg klart filmen, Rocky (första), lika bra varje gång :) Sen när den var slut så tog vi oss lite mackor och varsitt glas oboy innan vi gick upp och "la oss", vi såg nämligen en till film.. Klockan var över 4 innan vi la oss för att verkligen sova.. ;S Vaknade runt kvart i 2, ganska ovanligt att jag sover så länge faktiskt :) Så jag väckte Johan på engång sedan så låg vi och drog på oss ett tag. Sedan gick jag ner för att ge kattungarna mat som var jääättehungriga! Också släppte jag ut våran lilla bajshund ;D Sedan gick jag upp igen och drog Johan ur sängen ^^
Idag har vi inte gjort så mycket, tagit det lugnt bara. Och nu är vi hemma hos Johan och han står i duschen för att vi om ett tag ska fara till ramvik. Ellan har 18 årsfest så :) Men båda blir nog nykter ikväll, jag iallafall. Får se om vi sover hemma hos mig eller om vi åker till stan igen, jag måste hem och hämta linsburken, vill inte sova i linserna.. ;D Också nu får jag tillbaka min älskade kofta!! Snaggels skulle ta med den, hihi :) Men ja, nu har jag inte så mycket mer att säga än att jag önskar er en trevlig kväll :) Kramar *
Jag älskar dig Johan <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0