Sena kvällar

Publicerat den: 2008-01-04 Klockan: 02:13:22 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..måste jag lägga av med, NU! Skolan börjar på måndag och jag går och lägger mig runt 2 på natten och sover till 1 ungefär.. Det kommer bli jobbigt att vända på dygnet.


Ikväll har jag inte gjort så mycket, såg en film på 6an, "Dirty" hette den, var dock ingen "dirty" film på det vis jag trodde när jag läste titeln. Handlade om poliser och knarklangare, tror jag. Förstod inte så mycket för jag hängde inte med så väl. Sedan såg jag scrubs innan jag gick upp och satte mig här. Har kollat runt på grejer vi ska handla på ikea och räknat ut vad det kommer kosta osv.
Nu ska jag nog gå och lägga mig, hoppas att ni haft en störtskön dag iallafall ;D Puss och godnatt *
Johan, du betyder mer än något annat i världen ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0